Top
ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ – Κάτια Δημησιάνου
fade
3648
post-template-default,single,single-post,postid-3648,single-format-standard,mkdf-bmi-calculator-1.1,mkd-core-1.2,wellspring child theme-child-ver-1.0.0,wellspring-ver-2.1,mkdf-smooth-scroll,mkdf-smooth-page-transitions,mkdf-ajax,mkdf-grid-1300,mkdf-blog-installed,mkdf-header-standard,mkdf-sticky-header-on-scroll-down-up,mkdf-default-mobile-header,mkdf-sticky-up-mobile-header,mkdf-dropdown-default,mkdf-search-dropdown,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive

ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

q

ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

 

  1. Πρέπει να τρώμε κάθε μέρα πρωινό
  2. Να μην τρώμε συχνά γλυκά και έτοιμα φαγητά
  3. Να πίνουμε πολύ νερό
  4. Να μάθουμε να τρώμε όλες τις τροφές
  5. Να τρώμε πολλά φρούτα και λαχανικά
  6. Να πίνουμε φυσικούς χυμούς
  7. Να γυμναζόμαστε συχνά
  8. Να τρώμε πάντοτε καθιστοί στο τραπέζι
  9. Να τρώμε αργά. Δεν καταβροχθίζουμε τα γεύματά μας
  10. Να μην να βλέπουμε τηλεόραση ταυτόχρονα με τα γεύματα
  11. Να παίρνουμε μικρά γεύμα έτοιμα από το σπίτι ώστε να αποφεύγουμε τα «έτοιμα» παρασκευάσματα.

 

Share
admin

No Comments

Post a Comment